Způsoby doručení

Česká pošta - obchodní balík

(balíky a zásilky do 30 Kg)
  • objednaný produkt je doručen prostřednictvím české pošty a jejich služby obchodní balík
  • zboží bude doručeno do 2 pracovních dnů od expedování zásilky
  • v okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace vč. podacího čísla balíku
  • kde se váš balíček nachází, si můžete ověřit v online systému české pošty zde
  • v případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné
    poště, s tím, že do schránky vám bude vložena informace o uložení zásilky
  • na poště bude balíček uchován k převzetí maximálně 6 dnů
Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena páska a není opravovaná páskou jinou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.

Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.


Přepravní společnost PPL

(balíky nad 30 Kg vhodné také pro paletovou přepravu)
  • objednané zboží do 50 Kg je doručeno prostřednictvím kurýrní společnosti PPL
  • zboží do 50 Kg bude doručeno do druhého pracovního dne od odeslání
  • objednané zboží nad 50 Kg, palety a jiné je doručeno prostřednictvím partnera společnosti PPL,
    společnosti DHL případně jinými smluvními přepravci
  • zboží do nad 50 Kg, palety a jiné bude doručeno do tří pracovních dnů od odeslání
  • ráno před doručením Vás bude kontaktovat kurýr a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení
  • lze se domluvit i na změně místa a času doručení
  • při využítí tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení
  • zásilku můžete sledovat na adrese: www.ppl.cz v horním menu je políčko Sledování zásilky kam napíšete
    číslo zásilky, které je Vám zasláno na email, a kliknete na OK
Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena páska a není opravovaná páskou jinou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.

Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.


Osobní odběry

Objednané produkty si můžete vyzvednout osobně v naší prodejně nebo v některých z expedičních a výrobních skladu.
ajax_load
ajax_load