Česká pošta - obchodní balík
(balíky a zásilky do 30 Kg)
- objednaný produkt je doručen prostřednictvím české pošty a jejich služby obchodní balík
- zboží bude doručeno do 2 pracovních dnů od expedování zásilky
- v okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace vč. podacího čísla balíku
- kde se váš balíček nachází, si můžete ověřit v online systému české pošty zde
- v případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné
poště, s tím, že do schránky vám bude vložena informace o uložení zásilky
- na poště bude balíček uchován k převzetí maximálně 6 dnů
Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena páska a není opravovaná páskou jinou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
Přepravní společnost PPL
(balíky nad 30 Kg vhodné také pro paletovou přepravu)
- objednané zboží do 50 Kg je doručeno prostřednictvím kurýrní společnosti PPL
- zboží do 50 Kg bude doručeno do druhého pracovního dne od odeslání
- objednané zboží nad 50 Kg, palety a jiné je doručeno prostřednictvím partnera společnosti PPL,
společnosti DHL případně jinými smluvními přepravci
- zboží do nad 50 Kg, palety a jiné bude doručeno do tří pracovních dnů od odeslání
- ráno před doručením Vás bude kontaktovat kurýr a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení
- lze se domluvit i na změně místa a času doručení
- při využítí tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení
- zásilku můžete sledovat na adrese: www.ppl.cz v horním menu je políčko Sledování zásilky kam napíšete
číslo zásilky, které je Vám zasláno na email, a kliknete na OK
Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena páska a není opravovaná páskou jinou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
Osobní odběry
Objednané produkty si můžete vyzvednout osobně v naší prodejně nebo v některých z expedičních a výrobních skladu.